معاون‌آموزشی اداره آموزش‌و‌پرورش‌ کلات:

اجرای طرح مدام در مدارس، باعث تقویت روحیه کار گروهی و همکاری در دانش‌آموزان می‌شود

کلات (پانا) - معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان کلات عنوان کرد اجرای طرح مدام در مدارس، باعث تقویت روحیه کار گروهی و همکاری در دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدام در مدارس، باعث تقویت روحیه کار گروهی و همکاری در دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات، جواد امیریان، معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه جمعی از همکاران اداری این اداره، ضمن حضور در آموزشگاه های شبانه روزی دخترانه متوسطه اول کوثر و شهید ابراهیمی گرو و عرض خداقوت به همکاران، از نزدیک روند اجرای طرح مذکور را مورد بررسی قرار دادند.

امیریان در حاشیه این بازدیدها، پیرامون این طرح بیان کرد: مدام به معنای مشارکت دانش آموزان در اجرای امور مدرسه است که در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است. بر اساس این طرح دانش آموزان در یک روز از سال تحصیلی در نقش کادر مدرسه وظایف آنها و امور اجرایی آموزشگاه را بر عهده می گیرند.

وی هدف از اجرای طرح مدام را لمس مشکلات و موضوعات موجود در آموزشگاه توسط دانش آموزان دانست و افزود: در این طرح ضمن لمس مشکلات و موضوعات موجود در آموزشگاه توسط دانش آموزان، احساس مسئولیت‌پذیری در آنها شکل گرفته و برای حل مشکلات با یکدیگر هم فکری می کنند.

وی گفت: اجرای طرح مدام باعث می شود که روحیه کار گروهی و همکاری در دانش آموزان تقویت و اعتماد به نفس آنها بخاطر پذیرفتن نقش‌های مهم بالا برود.

معاون آموزش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات سپس بیان کرد: در اجرای طرح مدام در مدارس متوسطه اول، دانش‌آموزان نقش تمامی پرسنل مدرسه را عهده دار می‌شوند که از جمله این وظایف تدریس در کلاس ها به جای معلمان است.

جواد امیریان در‌ پایان اظهار کرد: یکی دیگر از وظایف دانش آموزان، انجام امور مدیریتی و نظارتی مانند مدیریت و معاونت های مدرسه است.

لازم به توضیح است همه ساله طرح مدام‌ در مدارس متوسطه اول شهرستان کلات برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار