ارائه خدمات رایگان فشار خون در مراغه

تبریز (پانا) - طبق اعلام دانشکده علوم پزشکی مراغه خدمات اندازه‌گیری فشار خون و دیابت به بیماران در مرکز بهداشتی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۱۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات رایگان فشار خون در مراغه

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: بیماران مبتلا به فشار خون بالا و دیابت می‌توانند هر ماه با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت مناطق شهری و روستایی از ویزیت و خدمات مراقبت سلامت رایگان برخوردار شوند.

ارجمند افزود: کنترل به موقع فشار خون بالا و دیابت برای کاهش مرگ و میر و عوارض ناشی از این بیماری‌ها، نقش بسیار مهمی دارد.

وی اضافه کرد: در این طرح وضعیت بیمار، وزن، میزان قند خون و فشار خون توسط مراقبین سلامت و بهورزان خانه‌های بهداشت بصورت منظم کنترل می‌شود.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، تمامی بیماران مبتلا به فشار خون بالا و دیابت می‌توانند با حضور در نزدیکترین مرکز بهداشت، پایگاه سلامت و یا خانه بهداشت منطقه سکونت خود، از ویزیت رایگان برخوردار شوند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال ۷۰ هزار خدمت توسط بهورزان و بیش از ۱۵ مورد نیز توسط پزشکان تیم سلامت به بیماران مبتلا به فشار خون و دیابت در مراکز بهداشتی شهرستان مراغه ارائه شده است

ارجمند افزود: اولویت این دانشکده افزایش پوشش و ارائه خدمات بیشتر به مردم در ۶ ماهه دوم سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار