فرماندار ویژه شهرستان ری:

از روند مدرسه‌سازی در شهرستان قدردانی و حمایت می‌کنیم

کهریزک (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین خشت‌گذاری مدرسه حضرت سید الشهدا(ع) منطقه کهریزک ، گفت باید از روند مدرسه‌سازی زیبایی که در این شهرستان آغاز شده است، حمایت و قدردانی کرد و قدردان خیران مدرسه‌ساز بود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
از روند مدرسه‌سازی در شهرستان قدردانی و حمایت می‌کنیم

حمید زمانی، فرماندار ویژه شهرستان ری، در آئین خشت گذاری مدرسه حضرت سیدالشهدا(ع) که با همت آموزش و پرورش منطقه کهریزک، بخشداری کهریزک و کمیساریای پناهندگان برگزار شد، افزود: مدرسه‌سازی درختی است که در برابر همه طوفان ها پایدار بوده و هیچ عبادتگاهی زیباتر از مدرسه نیست.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: باید از روند مدرسه‌سازی زیبایی که در این منطقه آغاز شده است، حمایت و قدردانی کنیم و قدردان خیران مدرسه‌ساز باشیم.

زمانی اظهار کرد: این مدرسه بنا است در بهترین نقطه، مرغوب ترین زمین و با کیفیت ساخت و زیر بنا احداث شود و باید با سرعت و بدون وقفه عملیات عمرانی آن پیش برود.

وی خاطر نشان کرد: باید برای ساخت این مدارس و آماده سازی آن برای بهره برداری در آغاز سال تحصیلی آتی به شکل جهادی عمل کرد و دست در دست هم کارها را پیش برد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: تمام کارها درست مشابه اتفاقی که برای این مدرسه حضرت سیدالشهدا(ع) رخ داده باید با شناسایی ظرفیت ها و پیگیری امور و برنامه ها تا رسیدن به هدف مورد نظر کارها را پیش برد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت : هر مانعی که در برابر ساخت این مدارس بود، به سرعت گزارش دهید تا با پیگیری و کار جهادی عملیات عمرانی آن متوقف نشده و در زمان بندی معین، به بهره برداری برسد.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار