اولین سفر استاندار تهران به شهرستان دماوند

رودهن(پانا) - استاندار تهران در اولین سفر خود به این شهرستان، تاکید کرد مسئولان باید متعهدانه و مسئولانه به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین سفر استاندار تهران به شهرستان دماوند

علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع معتمدین محلات شهرستان دماوند و با حضور کلیه مسئولین این شهرستان در اولین سفر خود با این شهرستان گفت: با جدیت برای رفع مشکلات شهرستان دماوند ورود خواهیم کرد، از ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات شهرستان دماوند استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: مطالعات ۳ طرح پروژه کمربندی جنوبی دماوند جهت رفع مشکلات ترافیکی پیگیری خواهد شد، اتصال جاده کیلان - ایوانکی برای توسعه جنوب شهرستان دماوند تاثیرگذار خواهد بود‌.

فخاری همچنین اذعان کرد: منطقه ویژه گردشگری در شرق استان تهران برای شهرستان دماوند یک‌ فرصت خوب و استثنایی است که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود، از ظرفیت‌های لازم برای توسعه کشاورزی و دامداری شهرستان دماوند استفاده خواهیم کرد.

این‌مقام مسئول مطرح کرد: از ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات شهرستان دماوند استفاده می‌کنیم تکمیل جاده سرهار باید به طور جدی در برنامه‌ها مد نظر قرار بگیرد، برخی از مسائل و موضوع‌های شهرستان دماوند از گذشته تغییری نکرده و باید برای آنها تصمیم‌های جدیدی اتخاذ شود، از حضور نماینده مردم در مجلس برای اجرا و نظارت بر قوانین بهره کامل را خواهیم برد و از ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات شهرستان دماوند استفاده می‌کنیم.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: مسئولانی که تحمل شنیدن انتقادات مردم را ندارند، بگذارند و بروند،مردم به ما مسئولان برای تسریع امورات خودشان نیاز دارند بنابراین متعهدانه باید خدمت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار