امام جمعه رودهن:

با تلاش‌های مجاهدانه حافظان امنیت، دشمنان در پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود ناکام ماندند

رودهن(پانا) - امام جمعه رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودهن، گفت با هوشمندی مردم و تلاش‌های مجاهدانه حافظان امنیت، دشمنان در پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود ناکام ماندند که نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
با تلاش‌های مجاهدانه حافظان امنیت، دشمنان در پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود ناکام ماندند

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: ویژگی مومنان راستین این است دامان خودشان را از گناه و آلودگی حفظ می‌کنند. انسان در مواجهه با این غریزه، خودش را باید کنترل کند و از آلودگی جنسی پرهیز کند، تعبیر به محافظت بیانگر این است که ما در برابر این غریزه سرکش باید مراقبت دائمی داشته باشیم.

وی افزود: از آثار مهم ایمان دوری از زشتی و آلودگی است و هر کدام از ما که ایمان قوی داشته باشیم به همان میزان از زشتی‌ها به دور خواهیم بود؛ عفت و پاکدامنی از ثمرات و میوه ایمان است که مومنین راستین از آن برخوردار هستند، خویشتنداری در برابر این غریزه نیاز به یک ایمان قوی و یک پرهیزکاری فراوان و یک تقوای سرشار دارد؛ ما باید در برابر این غریزه سرکش مراقبت دائمی داشته باشیم.

حسینی در ادامه اذعان کرد: عالمان اخلاق قوای درونی انسان را به چهار قوه تقسیم کردند. اول قوه عاقله که قوه‌ عقلیه است ،دوم قوه وهمیه که قوه‌ی وهم و خیال است، سوم‌قوه غضبیه که قوه‌ غضب و خشم است و چهارم قوه شهویه که قوه‌ شهوت است؛ نماد تقوا و تجسم کامل تقوا، آل الله و وجود نازنین زهرا مرضیه (س) هستند که این روزها جامعه ما عطرآگین از فضائل و کرامت ایشان است.

امام‌جمعه رودهن همچنین تصریح کرد: براساس اعتراف مقامات و شخصیت های موسسات آمریکا، سیاست‌های تحریمی علیه ایران شکست خورده اند، محافل سیاسی و رسانه‌ای غرب اعتراف کرده که نفوذ ایران اسلامی در منطقه در دوره فشار حداکثری افزایش پیدا کرده است. دشمنان ملت سربلند ایران برای مخدوش کردن چهره نظام اسلامی همواره درحال توطئه بوده و هستند.

وی در توضیحات بیشتر عنوان کرد: مستنداتی که وجود دارد حاکی ازین است که اغتشاشات اخیر که در کشور اتفاق افتاد به صورت قطعی از خارج کشور مدیریت شده است، مستندات اطلاعاتی بیانگر این است که هزینه این خشونت ها را عربستان تامین کرده است، با هوشمندی مردم و تلاش‌های مجاهدانه حافظان امنیت دشمنان در پیاده‌سازی نقشه های شوم خود ناکام ماندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار