معاونین پرورشی آموزش و پرورش رودهن:
ارمغان فعالیتهای پرورشی خلاقانه، مدارسی پویا، حیاتبخش و با نشاط است/ فیلم
رودهن (پانا) - معاونین پرورشی آموزش و پرورش رودهن، فعالیتهای پرورشی و تربیتی خلاقانه در هر شرایط آموزشی را سبب پیدایش مدارسی پویا، حیاتبخش و بانشاط دانستند که لازم است در مدارس با موقعیتهای متناسب، هنرمندانه اجرا و پیگیری شود.
در روزهای برفی رودهن که کلاسهای درس به صورت مجازی برگزار شد، برخی از معاونین پرورشی خلاق آموزش و پرورش رودهن از تمام شرایط موجود برای انجام کارهای پرورشی و ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی و جذب دانشآموزان استفاده کردند تا نشان دهند که اقدامات پرورشی روح تمامی اقدامات و فعالیتهای مستقیم و غیرمستقیم مدرسه است.
هانیهسادات محمودی، معاون پرورشی مدرسه نوینآفرین رودهن در این باره گفت: «وقتی مدارس منطقه تعطیل شد، تصمیمگرفتم بعد از کلاسهای درسی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی روز برفی در بین دانشآموزان کنم و با این روش توجه دانشآموزان را به طبیعت و زیباییهای آن جلب کرده و حس زیباشناختی آنان را برانگیخته و در مسیر هنری قرار دهم که با استقبال زیاد دانشآموزان و شمار زیادی از عکسهای ارسالی روبه روشدیم که قطعا نشاندهنده این است که فعالیتهای پرورشی همیشه و در هرحال حرفی برای گفتن دارد.»
در این راستا کبری شیخ انصاری، معاون پرورشی دبستان هموطن ۲ رودهن اذعان کرد: «ما در دبستان هموطن ۲ بعد از پایان کلاسهای مجازی درسی از دانشآموزان خواستیم که آدم برفی بسازند و تصاویر آن را ارسال کرده تا در کانال مدرسه بارگذاری شود و به بهترین آدمبرفی هدیهای داده و تقدیری صورت گیرد، دانشآموزان با شور و شوق زیاد و در یک رقابت هیجانانگیز اقدام به ساخت آدمبرفی کردند. این اقدام علاوه بر جنبه سرگرمی و نشاط، در رشد و توسعه مهارت های حرکتی و ابتکار در خلق اثر برای دانشآموزان بسیار موثر است و حس خوبی را برایشان به ارمغان میآورد.»
در ادامه کلیپ آدم برفیهایی که دانشآموزان مدرسه هموطن۲ در روزهایی که مدارس رودهن به دلیل بارش برف به صورت مجازی برگزار شده بود، با دستانهنرمند خود در برف ساخته بودند ارائه میشود.
خبرنگار: زهره صفرزاده
ارسال دیدگاه