مطالبه نوجوانان از شهردار اصفهان؛

حوزه حمل و نقل و کمک به مراکز فرهنگی

اصفهان(پانا) -شهردار اصفهان گفت از نظرات دانش آموزان در برنامه ریزی های شهری استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حوزه حمل و نقل و  کمک به مراکز فرهنگی

شهردار اصفهان در گفتگو با پانا گفت : نوجوانان در این نشست علاقمند بودند در برنامه ریزی های شهری از نظراتشان کمک گرفته شود که حتما با برپایی اینگونه جلسات و دریافت نقطه نظرات نوجوانها و جوانان این کار انجام خواهد شد، بخشی از درخواستها نیز گلایه مندی از اتوبوسها و حمل و نقل شهری بود که مدیریت خواهد شد و مشکلات برطرف می شود. در مجموع سعی خواهیم کرد انتظارات مطالبه شده را تامین کنیم .

در ادامه رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان با پانا به گفتگو پرداخت .
مصطفی نباتی نژاد گفت : در این گونه نشست ها اگر نوجوانان دیدگاه ، نقد ، مطلب یا پیشنهادی در خصوص مسائل مختلف شهری داشته باشند که برگردد به مسئولیت ما ، حتما دغدغه های آنان را برطرف خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در این نشست پیشنهادات و دیدگاهها نوشته شد و پیگیری خواهد شد ، بیشتر بچه ها در حوزه حمل و نقل و حوزه کمک به مراکز فرهنگی مطالبه داشتند .
نباتی نژاد افزود: خودم نیز مطالبه ای از مجموعه شهرداری اصفهان داشته ام که سازکار دائمی و مستمر به وجود آورند که این تعامل به صورت جریانی اجتماعی در بیاید ، که قرار شده پلتفرمی با عنوان "باشگاه شهر اندیشان" شکل گیرد که همه شهر اندیشان خوب شهرمان که نوجوانان نیز بخشی از این شهر اندیشان هستند بتوانند عضو آن شوند و با ما تعامل بی واسطه و مستقیم داشته باشند و در عین حال برای توانمند سازی بچه ها هم "رویداد شبیه سازی شهر آموز " را پیشنهاد دادیم که دانش آموزان در آن فکر کنند شهردار یا عضو شورای شهر هستند و در تصمیم گیری های شهری مشارکت کنند .

خبرنگاران:هستی فلاحتی، ستایش صالح پور، هستی جعفری، رهام رسولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار