افتتاحیه نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان موسسه فرهنگی، هنری کوثر اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان موسسه فرهنگی، هنری کوثر اسلامشهر واگذاری فعالیت‌های فرهنگی،هنری به مردم و حمایت دولت را یک ضرورت دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان موسسه فرهنگی، هنری کوثر اسلامشهر

ابوذر مهدیلو، معاون فرهنگی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در جریان مراسم افتتاح اولین نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان موسسه فرهنگی و هنری کوثر شهرستان اسلامشهر، که در گالری هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه برگزار شد، در سخنانی اسلامشهر را دارای ظرفیت‌های خوب هنری دانست و افزود: فرهنگ دارای مفهوم بسیار بالایی است و هنر هم بخشی از آن می‌باشد و رفتار و فرهنگ را برگرفته از باورهای خود انسان دانست .

در ادامه، حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر نیز بر استمرار فعالیت‌های فرهنگی با واگذاری به مردم و حمایت دولت خبر اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری در اسلامشهر جوابگوی ۷۰۰ هزار نفر مردم شهرستان نیست.

وی بیان کرد: سرانه‌های فرهنگی، هنری در شهرستان اسلامشهر کم است و در صورتی که می‌خواهیم کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم، می‌بایست به بخش فرهنگ و هنر و گسترش آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری در راستای تقویت استعدادهای فرزندان خود توجه خاص داشته باشیم.

سپس لیلا علیپور، مدیر نمایشگاه کودک و نوجوان موسسه فرهنگی و هنری کوثر در رابطه با برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: هنرجویان ما در کمتر از یک سال کار خود را با مداد معمولی شروع کردند و آثار خوبی را در نمایشگاه ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع نمایشگاه آزاد است و بیشتر در رابطه با حیوانات، چهره‌ها و در زمینه‌های سیاه قلم و رنگ روغن است و در آینده امیدوار هستیم نمایشگاه با ارائه تکنیک‌های از جمله، مداد رنگی و آبرنگ استمرار داشته باشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار