مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

رشد و پیشرفت کشور در دست نوجوانان بسیجی است

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان واحد پیشگامان بسیج گفت پیشرفت و رشد اساسی کشور به دست نوجوانان به خصوص نوجوانان بسیجی حاضر در صحنه رقم می‌خورد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رشد و پیشرفت کشور در دست نوجوانان بسیجی است

همزمان با اختتامیه هفته بسیج، مراسم بزرگ تجلیلی از فرماندهان واحد های پیشگام مدارس مشهد مقدس، با حضور تمامی فرماندهان واحد و مدیر مسئولان استانی برگزار شد، سید امیر شوشتری رئیس آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز در این مراسم ضمن تبریک به تمامی بسیجیان نوجوان، آنها را ستون ها و اساس های اصلی کشور خواند و گفت: نوجوانانی که در این زمانه پرآشوب و متفاوت ثابت قدم در راه شهدا و امام شهدا هستند، قطعا آینده باشکوهی را برای ایران عزیز رقم خواهند زد، همچنین بالا بردن پرچم شهدا و پیام رسان خون آنها بودن را عنایتی از طرف خداوند تبارک و تعالی دانست و خداقوت بزرگی را نثار این نوجوانان غیور کشور کرد.

وی همچنین افزود: مایه غبطه همه ماست که این چنین نوجوانان گرانبهایی را می‌بینیم که با خلوص نیت و پاکدلی فوق العاده شان خود را پیدا کرده و به بهترین نحو به دیدار حضرت حق نائل شدند، این سعادت بسیار بزرگی است که خدواند نصیب آنها کرده است.

وی در پایان انتظار خود را از بسیجیان و ادامه دهندگان راه و اهداف انقلاب توجه به خودشان دانست و ادامه داد: اگر نوجوانان بسیجی ما در همه زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و در تمامی عرصه های نیازمند همت، به خودشان بپردازند و بصیرت افزایی کنند، قطعا پیشرفت بزرگی برای کشور ایران رقم خواهیم زد. همچنین اطمینان داد که ثبوت قدم این نوجوانان در صحنه معلول خودسازی آنها و هم سن و سالانشان است.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار