با هدف ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و شهروندی برگزار شد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه 3 شهر تهران

تهران (پانا) - در راستای اجرای بهتر فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و شهروندی در مدارس منطقه 3 شهر تهران، نشست هم‌اندیشی و امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه٣ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه 3 شهر تهران

این جلسه با حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی، توسعه و پشتیبانی و کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه 3 و معاون اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، رؤسای ادارارات آموزش های شهروندی، فرهنگی اجتماعی و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 3 در اداره آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار شد.

در این نشست با اشاره به موضوعات مشترک قابل اجرا در آموزش و پرورش منطقه و مرتبط با شهرداری تفاهم نامه ای میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه امضا شد. همچنین موضوعات فرهنگی که در آموزش و پرورش با محوریت هویت بخشی به دانش آموزان در حال اجرا است و قابلیت همکاری با شهرداری را دارد مطرح و به ایجاد همکاری در این زمینه تاکید شد.

در ادامه این جلسه ضمن اشاره به آموزش شهروندی و حقوق شهروندی در مدارس و نهادینه شدن این امور از دوران کودکی و نوجوانی در افراد، از این رده سنی به عنوان دوران طلایی برای یادگیری عادت یاد شد و مقرر شد طی این طرح ضمن آموزش شهروندی به دانش آموزان، شرایطی برای فراگیری این آموزش‌ها در سنین پایین فراهم شود.

در پایان این نشست با توجه به نزدیک بودن اختتامیه فعالیت های دانش آموزی سال گذشته در آموزش و پرورش منطقه 3 شهر تهران، اقدامات لازم برای همکاری های بیشتر این دو دستگاه مطرح شد.

دانش آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار