در گفت‌وگو با پانا؛

سیدجواد هاشمی: ازحاشیه نمی‌ترسم اما به دلیل دوقطبی‌شدن جامعه بهتر است سخن نگوییم

گاهی باید در قبال موج‌ها سکوت کرد/ تیم هنرمندان را رها نمی‌کنم

تهران (پانا) - سید جواد هاشمی بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت دو فیلم «جزیره فضایی» و «شهر گربه‌ها۲» را آماده اکران دارد که به دلیل ملاحظاتی برای بازگشت بخشی از سرمایه سرمایه‌گذار فیلم که سه سال است راکد مانده است و مجبور است علی‌رغم شرایط نامطلوب این روزهای سینما ماه آینده آن را اکران کند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سیدجواد هاشمی: ازحاشیه نمی‌ترسم اما به دلیل دوقطبی‌شدن جامعه بهتر است سخن نگوییم

سیدجواد هاشمی بازیگر،نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با پانا درباره عدم حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: «من عطای جام جهانی را مثل دوره گذشته به لقایش بخشیدم و روز قبل از سفر به قطر از حضور در جام جهانی انصراف دادم و نرفتم. قرار بود با چند تن از هنرمندان همراه شوم اما صبر کردم تا ۴ سال بعد ببینم چه می‌شود.»

این بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ادامه داد : «من هرگز از حواشی نمی‌ترسم و گاهی آدم سبک‌سنگین می‌کند تا ببیند چه‌کاری بهتر است انجام دهد. من هم مثل باقی مردم از تلویزیون بازی‌ها را دنبال می‌کنم.»

وی افزود: «۲۲ سال است در تیم هنرمندان مشغول بازی هستم و رهایش هم نمی‌کنم. ما بیش از ۷۵۰ بازی خیریه در این سال‌ها انجام داده‌ایم و در سال تعداد متعددی بازی در ایران و خارج از ایران برای موارد عام‌المنفعه بازی کرده‌ایم. این موارد عمدتاً صرف آزادی زندانیان، کمک به بچه‌های بد سرپرست و بی‌سرپرست یا معلولان شده است.»

وی درباره فعالیت‌های اخیر خود نیز گفت: «فیلم سینمایی «جزیره فضایی» را آماده اکران دارم و «شهر گربه‌ها ۲» را به دلیل اینکه پروانه نمایش نداده‌اند، باید تغییراتی بدهم. شاید یکی از آن‌ها را مجبور باشم اکران کنم و چاره‌ای ندارم و به خاطر بازگشت سرمایه سرمایه‌گذار باید برای او که سه سال است این هزینه‌اش راکد است اکران را انجام دهم.»

هاشمی درباره شرایط فرهنگ و هنر در این روزها عنوان کرد: «گاهی باید در قبال موج‌ها سکوت کرد. متأسفم که این روزها باید حرف حق را نیز با خاموشی و دهان بسته گفت. این روزها هرچه بگوییم سو تفاهم برانگیز است و متأسفم که جامعه‌مان دوقطبی شده است و این تنها حرف من نیست و حرف کلی هنرمندان و جامعه ورزش است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار