مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان:

سازمان دانش‌آموزی مجموعه‌ای از تشکل‌ها با فعالیت‌های شناور و گسترده است

خرم آباد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان گفت سازمان دانش‌آموزی مجموعه‌ای از تشکل‌ها با فعالیت‌های شناور و گسترده است که با توجه به ساختار غیردولتی این نهاد همچون شهرداری توانمندی و بستر بسیار زیادی را جهت مشارکت بیشتر با مخاطبان خود دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی مجموعه‌ای از تشکل‌ها با فعالیت‌های شناور و گسترده است

محسن‌امیری خواه در نشست هم‌اندیشی مسئولین و رابطین سازمان دانش‌آموزی استان لرستان اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان به عنوان مخاطبان اصلی در قالب تشکل‌ها دارد.

امیری خواه در ادامه با اشاره به فعالیت و علاقه دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق در مجالس دانش‌آموزی افزود: با توجه به عدم حضور برخی از دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق در جلسات مجالس دانش‌آموزی به دنبال این هستیم که با توجه به علاقه برخی دیگر از دانش‌آموزان این شهرستان‌ها و مناطق اقدام به ترمیم مجالس دانش‌آموزی کنیم.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های خبرگزاری پانا اظهار کرد: خبرگزاری پانا به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای دانش‌آموزان و نسل جدید که زبانشان زبان رسانه و هنر است، بسیار کارا و جذاب است.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال آموزش دانش‌آموزان و اعتماد به آن‌ها جهت تهیه خبر، تهیه عکس و فیلم خبری جهت انتشار در خبرگزاری پانا هستیم.

محسن‌امیری خواه ضمن اشاره به تسهیل‌گری سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا در امر اطلاع‌رسانی گفت: همه شرایط برای ارائه دسترسی مستقیم به دانش‌آموزان توانمند جهت درج اخبار در سامانه خبر خبرگزاری پاناست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار