مدارس استان کرمان آماده برگزاری مانور زلزله هستند

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در حاشیه برگزاری جلسه آماده‌سازی مانور زلزله گفت برگزاری مانورهای مختلف درباره آگاه‌سازی دانش‌آموزان برای مقابله با بلایای طبیعی امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۲۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استان کرمان آماده برگزاری مانور زلزله هستند

محمود رجبی پور گفت: کلیه مدارس استان کرمان آمادگی برگزاری مانور زلزله را دارند و دوره های لازم برگزار شده است.

وی افزود: سازمان دانش آموزی مانند سنوات قبل با حضور در مدارس توصیه های لازم را به دانش آموزان داشته و دوره های لازم را برگزار کرده است.

رجبی پور گفت: مانور سراسری زلزله از ساعت 10 روز سه‌شنبه (8 آذر) در دبیرستان دوره اول پسرانه باهنر ناحیه 1 کرمان برگزار می شود و با پخش آژیر زلزله در این روز از رادیو مانور سراسری طبق بخشنامه در تمام مدارس اجرا می شود.

محمود رجبی پور گفت: دستگاه‌های مختلف در اجرای این مانور با سازمان دانش آموزی همکاری کرده و مدرسان هلال احمر نیز در کنار مربیان سازمان دانش آموزی موارد لازم را تدریس می کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: مستندسازی از برنامه‌های مهم این مانور است که بعد از اجرا با مقایسه مانورهای سنوات قبل می توانیم موانع و معایب را برطرف کنیم.

وی همچنین گفت: باید اجرای این مانورها را جدی گرفت و دانش آموز و کادر مدرسه و همچنین عوامل اجرایی خود را در یک بحران واقعی احساس کند که در زمان بروز حادثه بتواند پیشگیری‌های لازم را بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار