معاون اوقاف استان زنجان:

دوره آموزشی برای 70 مبلّغ روحانی در زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی و کار با کودک برای ۷۰ مبلّغ روحانی بومی در زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی برای 70 مبلّغ روحانی در زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی با بیان مطلب فوق گفت: به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان این دوره آموزشی به‌مدت ۲ روز در امامزاده حضرت سیدابراهیم(ع) زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ مبلّغ روحانی آقا و ۲۰ مبلّغ خانم از استان زنجان در این دوره دوروزه شرکت کردند، خاطرنشان کرد: دوره مذکور طی روزهای دوم و سوم آذر سال جاری با حضور ۳ نفر از اساتید مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌های کار با کودک و نوجوان، احکام وقف، فضای مجازی و سواد چندرسانه‌ای برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: اداره کل اوقاف استان زنجان همه‌ساله بیش از ۱۰۰ مبلّغ دوره‌دیده را در ایام و مناسبت‌های مذهبی مختلف مانند ماه محرم و رمضان، ایام نوروز و سایر موارد از طریق مرکز اعزام مبلّغ این سازمان برای تبلیغ به امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان و همچنین مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از این رو آموزش مستمر در مسائل و دانش‌های روز و به‌روز بودن در جذب و تاثیر بر مخاطب همواره در اولویت‌های آموزشی این اداره کل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار