نمایشگاه عکس «ایران من» افتتاح شد

تهران (پانا) - همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال نمایشگاه عکسی با عنوان «ایران من» از روز اول تا بیست‌و‌پنجم آذر امسال در فرهنگسرای ارسباران تهران میزبان شهروندان است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عکس «ایران من» افتتاح شد

فرهنگ سرای ارسباران با مشارکت آژانس عکس ایران به مناسبت برگزاری جشنواره «ایران پیروز» و هم زمان با برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ نمایشگاه عکسی با عنوان «ایران من» را برگزار کرده است.

این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب برای ظهور و بروز خلاقیت هنری هنرمندان عکاس، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی هنری ایران، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان عکاس و انتقال تجربه و بازنمایی طبیعت ایران، در نگارخانه‌های هنر شماره ۱، ۲و۳ پیش روی مخاطبان قرار داده شده است.

در این رویداد مرتبط با هنر عکاسی که طی روزهای اول تا بیست و پنجم آذر ماه برگزار می‌شود، آثار هنرمندان عکاس با رویکرد آداب و رسوم و فرهنگ‌های اقوام ایران اسلامی، ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های میراث فرهنگی کشور و طبیعت زیبای ایران به نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این آثار، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار