بررسی «وضعیت آلودگی هوا» و «طرح دارو یار» در کمیسیون اصل نود مجلس

حضور وزیر دادگستری و نمایندگان وزارت اطلاعات برای بررسی راهکارهای استرداد اموال ناشی از جرم و فساد به کشور

تهران (پانا) - دستگاه‌های مسئول در تولید و عرضه دارو برای بررسی مشکلات اجرایی «طرح دارو یار» روز سه‌شنبه در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی «وضعیت آلودگی هوا» و «طرح دارو یار» در کمیسیون اصل نود مجلس

اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس در هفته جاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه 5 تا 9 آذر ماه جلساتی را به شرح زیر دارند:

شنبه 5 آذر ماه:

جلسه رئیس کمیسیون با دبیران کمیته ها در خصوص بررسی عملکرد کمیته ها و تصمیم گیری پیرامون گزارش های در دست اقدام و برنامه ریزی برای جلسات هفته آتی کمیسیون.

جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد درخصوص بررسی عملکرد مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی.

یکشنبه 6 آذر ماه:

جلسه هیات رئیسه کمیسیون برای بررسی و تصمیم گیری درخصوص پرونده ها و شکایات واصله.

جلسه عمومی کمیسیون برای بررسی گزارش های تهیه شده به منظور قرائت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

دوشنبه 7 آذر ماه:

جلسه کمیسیون با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص موضوع: وارونگی هوا، تدوین معیارهای لازم برای تعیین سطح آلایندگی و نرخ عوارض آلایندگی واجرای ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده و موضوع تنوع زیست محیطی.

جلسه کمیسیون با حضور معاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس سازمان غذا ودارو ، رئیس کل بانک مرکزی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر درخصوص مشکلات اجرایی طرح دارویار.

بازدید اعضای کمیسیون از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع بررسی سامانه‌های آن سازمان در قوانین موضوعه.

سه شنبه 8 آذر ماه:

جلسه کمیسیون با حضور وزیر دادگستری و معاونین و نمایندگان وزارت اطلاعات و مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص بررسی راهکارهای استرداد اموال ناشی از جرم و فساد به کشور.

جلسه کمیسیون با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین درخصوص: عملکرد کمیسیون‌های رفع تداخلات، صدور اسناد اراضی زراعی و بررسی راهکارهای موثر در پیشگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، اختلاف نرخ اوره کشاورزی با صنعتی (عرضه در بورس) و اقدامات مرتبط با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی (بند ۳ سیاستهای کلی نظام در بخش کشاورزی).

چهارشنبه 9 آذر ماه:

جلسه کارگروه فرهنگی شورای هماهنگی دستگاههای نظارتی برای برنامه ریزی درخصوص نحوه نظارت بر وزارت ورزش و جوانان.

جلسه کمیسیون با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در سامانه املاک و اسکان درخصوص موارد ذیل: بررسی موضوع تبادل اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سامانه ملی املاک و اسکان و بررسی موانع و ایرادات سامانه تصدیق الکترونیک و اجرای آن در سراسر کشور.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار