شور‌و‌هیجان جام جهانی فوتبال، دانش‌آموزان ورزنه‌ای را ‌روز جمعه به مدرسه کشاند

اصفهان (پانا) -آموزشگاه حضرت علی‌اصغر(ع) روستای بزم، در ورزنه استان اصفهان در روز تعطیل پذیرای دانش‌آموزان برای تماشای بازی ایران در جام‌جهانی در مصاف با ولز بود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
شور‌و‌هیجان جام جهانی فوتبال، دانش‌آموزان ورزنه‌ای را ‌روز جمعه به مدرسه کشاند

دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی حضرت علی‌اصغر(ع) روستای بزم از توابع شهرستان ورزنه با دعوت مدیر مدرسه برای تماشای دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در روز جمعه، با وجود تعطیلی به مدرسه رفتند تا در کنار یکدیگر به تماشای این بازی بنشینند و در پایان نیز برد شیرین تیم ملی را جشن بگیرند.

مدیر این مدرسه در این باره اظهار کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند بودند که بتوانند در کنار هم بازی ایران در جام جهانی را تماشا کنند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم برای برآوردن خواسته دانش‌آموزان و ایجاد شادی و نشاط در مدرسه، شرایطی را فراهم کنیم که دانش‌آموزان بتوانند در آموزشگاه حضور یابند و در کنار هم بازی را تماشا کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان پس از اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها، ساعت ۱۳ روز جمعه، چهارم آذر‌ در مدرسه گرد هم آمدند و خودشان با شور و نشاط کلاس را برای تماشای بازی آماده کردند.

مدیر آموزشگاه حضرت علی‌اصغر روستای بزم تصریح کرد: تماشای بازی ایران در جام جهانی همراه با برد ایران، علاوه بر ایجاد نشاط و هیجان در دانش‌آموزان، به خاطره‌ای شیرین از مدرسه برای آنان تبدیل شد که هرگز فراموش نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار