تیم ویژه رسانه‌ای دانش‌آموزان پسر استان قم تشکیل می‌شود

قم (پانا) - اولین نشست شورای رسانه‌ای دانش‌آموزان استان قم به‌همت مجلس دانش‌آموزی استان در سازمان دانش‌آموزی قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تیم ویژه رسانه‌ای دانش‌آموزان پسر استان قم تشکیل می‌شود

اولین نشست شورای رسانه‌ای دانش‌آموزان استان قم به‌همت مجلس دانش‌آموزی استان در سالن جلسات سازمان دانش‌آموزی قم برگزار شد.

در این نشست که با هدف سازماندهی اولیه تیم تخصصی رسانه و با بة‌کارگیری استودیو حرفه‌ای اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، برخی از کارگروه‌های تخصصی تعیین و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت.

غلامرضا رضایی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در نشست فوق اظهار کرد: مسئله امروز ما جنگ و سواد رسانه‌ای نوجوانان است که این تیم ویژه با اهداف ارتقای کیفیت سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان و دانش‌آموز‌محوری تشکیل شده است.

امید محمدی رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان قم و مشاور‌ مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز مطرح کرد: مخاطب رسانه‌های آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند و بهتر است تولید محتوا نیز به دست دانش‌آموزان صورت پذیرد.

سید‌علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش‌آموزی نیز گفت: اهداف جدید سازمان دانش‌آموزی بر‌اساس دانش‌آموز محوری است و سازمان دانش‌آموزی استان تمام قد حامی این تیم است.

سید‌محمد‌سجاد حسینی، نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی استان نیز مطرح کرد: دنیای امروز دنیای رسانه است و این تیم در سطح کشور نمونه است.

در هفته‌های آینده کارگروه های تخصصی عضو گیری رسمی خود را از دل دانش آموزان متخصص و متعهد آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار