اعزام نخستین گروه دانش‌آموزان استان فارس به اردوی زیارتی مشهد مقدس در سال تحصیلی جدید

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه لذات پایدار به انسان آرامش می‌دهند گفت: یکی از عواملی که منجر به آرامش می‌شود زیارت حرم امامان معصوم و امام زادگان می باشد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام نخستین گروه دانش‌آموزان استان فارس به اردوی زیارتی مشهد مقدس در سال تحصیلی جدید

علیرضا شادباش در آیین اعزام اولین گروه دانش‌آموزان استان فارس به اردوی زیارتی رهروان احمدی، زائران رضوی مشهد مقدس در سال تحصیلی جاری در محل اردوگاه دانش اموزی شهید دستغیب شیراز گفت:همه انسانها در این دنیا و در زندگی به ارامش به عنوان یک نیاز درونی نیاز دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه لذات پایدار به انسان آرامش می دهند گفت: یکی از عواملی که منجر به آرامش می شود زیارت حرم امامان معصوم و امامزادگان می باشد.

شادباش گفت: زمینه برقراری این آرامش ایجاد ارتباط دلی با پرودگار و ائمه معصوم است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: عوامل متعددی همچون شیطان درونی یا نفس انسان تلاش دارند تا این آرامش را برهم زنند.

شادباش خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این اردوی زیارتی گفت: از این فرصت زیارت استفاده کنید و تلاش کنید با رفتاری مناسب، امام را به عنوان یک حامی خود انتخاب کنید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: مصادیق رفتار مناسب را خواندن نماز، ترک گناه، کمک به مردم و نیکی به پدر و مادر عنوان کرد.

شادباش برگزاری اردو را به عنوان یک فعالیت مکمل تربیتی بسیار ضروری دانست و گفت: پس از دو سال تعطیلی ناشی از کرونا در سال تحصیلی جاری برنامه های مختلف اردویی برای دانش آموزان پیش بینی شده است‌.

رییس اداره فرهنگی، هنری، فضاهای پرورشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت: امسال پیش بینی شده بیش از ۴هزار نفر از دانش‌آموزان استان فارس در اردوی زیارتی رهروان احمدی، زائران رضوی در مشهد مقدس اعزام شوند.

هرمز جعفری گفت: محل اسکان دانش اموزان در اردوگاه ثامن الحجج مشهد مقدس است.

رییس اداره فرهنگی، هنری، فضاهای پرورشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش فارس گفت: در مرحله اول دانش‌آموزان دختر از شهرستان‌های استهبان، نیریز، فیروزآباد و اقلید به این اردو اعزام شده‌اند.

جعفری گفت: علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع) برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و‌ ورزشی نیز برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار