رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز:

امروزه، نوجوانان دهه هشتادی نیازمند بستری برای تخلیه انرژی هستند

طرقبه شاندیز(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز گفت امروزه، نوجوانان دهه هشتادی نیازمند بستری برای تخلیه انرژی هستند و مسابقات ورزشی به کشف و پرورش استعدادها کمک می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امروزه، نوجوانان دهه هشتادی نیازمند بستری برای تخلیه انرژی هستند

همزمان با هفته بسیج، اختتامیه لیگ مثبت انرژی در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان طرقبه شاندیز، با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شورای شهر ، آکادمی تنیس و جمع حداکثری نوجوانان دهه هشتادی‌ برگزار شد.

این برنامه فرهنگی ورزشی، از اوایل آبان ماه همزمان با هفته نوجوان و بسیج دانش آموزی با همت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، شورای اسلامی شهر طرقبه و اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز در ۲۰ آموزشگاه و با بیش از ۲۰۰ گروه در مرحله مقدماتی آغاز گردید و ۲۰ تیم به مرحله فینال راه یافتند.

تیم های منتخب مدارس در فینال و بازی های اختتامیه به رقابت پرداختند، که در این میان از تیم های اول، دوم، سوم، تیم اخلاق و نظم در این رقابت، تقدیر و جوایزی اهدا شد.

مصطفی مصدقی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز گفت: « امروزه، نوجوانان دهه هشتادی ما نیازمند بستری برای تخلیه انرژی هستند. این مسابقات نیز به گونه ای طراحی شده که به کشف و پرورش استعداد های ورزشی کمک می کند. »

اسدالله ملکی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی طرقبه شاندیز بیان کرد: « لیگ مثبت انرژی برای دختران و پسران مقطع اول و دوم متوسطه در دو مرحله مدرسه ای و شهرستانی در هفته بسیج با همکاری نهاد‌ های مختلفی برگزار شده‌ است. این برنامه مفرح دارای بخش هایی جذاب، همچون، شلیک با تفنگ بادی، بادکنک آرایی، تزیین سفره یلدای شهدایی بوده است.»

خبرنگار دانش آموز: فاطمه عشاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار