فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد :

رسالت ذاتی بسیج،پاسداری از انقلاب اسلامی است

محمودآباد (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران امید همه کشورهای مسلمان جهان است، گفت صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن از وظایف و ماموریت‌های اصلی و ذاتی بسیج ۲۰ میلیونی است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رسالت ذاتی بسیج،پاسداری از انقلاب اسلامی است

اسماعیل ابراهیم نژاد در آیین اعطای احکام فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی مدارس ، افزود: پیشرفت های روز افزون ایران در عرصه های مختلف فناوری های هسته ای ، هوا و فضا، نانو، سلول های بنیادی و... نتیجه تفکر بسیجی و انقلابی دانشمندان جوان این مرز و بوم اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما سال ها است تلاش دارند با انواع فشار ها، تهدیدها، تحریم ها و به راه انداختن جنگ نرم و ترکیبی در فضای مجازی و در کف خیابان جلوی پیشرفت های عظیم ملت بزرگ را بگیرند خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر این جنگ نوین و ترکیبی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران نیازمند داشتن بصیرت سیاسی، شناخت ذات انقلاب اسلامی و حضور مقتدرانه و با بصیرت در تمامی صحنه ها است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد بر نقش پررنگ بسیج در آگاه سازی جامعه تاکید کرد و افزود: رسالت امروز دانش آموزان بسیجی، افزون بر کسب علم و دانش و فضایل اخلاقی، تلاش برای ارتقاء سطح بینش سیاسی ودشمن شناسی در بین جوانان و نوجوانان است.

ابراهیم نژاد تصریح کرد: تحقق این مهم در سایه جهاد تبیین،مدارا کردن با مخالفان ناآگاه، پرهیز از برخورد قهری و هدایت فریب خوردگان است.

در ادامه این نشست، احکام فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی به آنان اعطا و از تلاش های بی وقفه دانش آموزان بسیجی در سطح مدارس این شهرستان تجلیل شد.

خبرنگار: زهرا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار