ملاقات مردمی رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی

تهران (پانا) - اولین جلسه ملاقات مردمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ملاقات مردمی  رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی

احمد محمودزاده در این ملاقات مردمی ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات مردم در زمینه مسائل مرتبط کاری سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاه ترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین سازمان و وزارت آموزش و پرورش صادر کردند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در برگزاری جلسه ملاقات مردمی، گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین برنامه های سازمان و وزارت آموزش و پرورش محسوب می شود به همین منظور در راستای رسیدگی به مطالبات به حق مردم، پاسخگوی مشکلات و موضوعات مراجعه کنندگان در خصوص مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی هستیم.

جلسات ملاقات مردمی معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در راستای رفع مشکلات و معضلات مرتبط با حوزه مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 صبح در دفتر رئیس سازمان واقع در طبقه دهم ساختمان زنده‌یاد علاقمندان وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار