مسئول سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۷ مشهد:

کلاس‌های توانمندسازی زمینه‌ساز سنجش توان دانش‌آموزان و بکارگیری آنان در برنامه‌ها است

مشهد(پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۷ مشهد گفت کلاس‌های فن بیان، مجری‌گری و خبرنگاری باعث می‌شود توان دانش‌آموزان را بسنجیم و از آنها در برنامه‌های مدارس و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های توانمندسازی زمینه‌ساز سنجش توان دانش‌آموزان و بکارگیری آنان در برنامه‌ها است

حمید زنگنه مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه هفت مشهد عنوان کرد: کلاس های فن بیان، مجری گری و خبرنگاری در کانون ولیعصر مشهد (عج) برگزار شد. این کلاس ها به صورت مقدماتی برگزار شد و دانش آموزان علاقمند و مستعد در کلاس سوال های خود را توسط اساتید دریافت می کنند، که خوشبختانه امروز شاهد علاقمندی بسیار زیاد آنها در این کلاس ها بودیم.

وی ادامه داد: دوره های سخنوری با هدف آشنایی علاقه مندان به گویندگی در حال برگزاری است و بعد از سال ها آموزش مجازی فرصت پیش آمده تا فنون سخنوری و فنون اجرا در این دوره ها برگزار شود.

مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه 7 گفت: استقبال بی نظیر دانش آموزان همه نشان از ارزشمند بودن و مؤثر بودن این دوره ها دارد و اکثر فراگیران این دوره با مفید ارزیابی کردن آن؛ مصمم به حضور در دوره تخصصی نیز هستند.

او در پایان گفت: ما در شرایط دیگری باز هم برنامه ریزی خواهیم کرد که چنین کلاس‌ هایی برگزار شود و در خدمت دانش آموزان و اساتید خواهیم بود.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار