نشست اضطراری برای دو بازی مهم ایران در جام جهانی

تهران (پانا) - اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم‌های ولز و آمریکا نشست ویژه‌ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی‌مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست اضطراری برای دو بازی مهم ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در بیست‌و‌دومین دوره رقابت‌های جام جهانی برابر انگلیس متحمل شکست ۶ بر ۲ شد تا سنگین‌ترین شکست تاریخ حضور فوتبال کشورمان در جام‌های جهانی را تجربه کند.

به‌دنبال این شکست کارلوس کی‌روش سعی کرد در همان زمین مسابقه با جمع‌کردن بازیکنان و حلقه اتحاد زدن بازیکنان را از نظر روحی به شرایط مطلوب برگرداند. با این حال نتیجه دیدار تیم‌های ولز و آمریکا می‌توانست برای دو دیدار باقی‌مانده ایران از اهمیت بالایی برخودار باشد.

این دو تیم آخرین دیدار روز دوم مسابقات جام جهانی را برگزار کردند که در نهایت به تساوی یک به یک رسیدند.

به‌دنبال افزایش شانس‌های تیم ملی فوتبال ایران برای صعود، کارلوس کی‌روش و اعضای کادر فنی بعد از دیدار ولز و آمریکا نشست نیمه‌شبی برگزار کردند تا شرایط تیم ملی را بررسی کنند.

در این نشست شرایط تیم ملی و عملکرد بازیکنان در دیدار برابر انگلیس آنالیز شد و تدابیر لازم برای دو بازی باقی‌مانده برابر ولز و آمریکا اتخاذ شد.

با این حال باید دید پس از انتقاداتی که از ترکیب تیم ملی در دیدار با انگلیس شد، کی‌روش تصمیم به تغییر برخی نفرات خواهد گرفت یا با همان ترکیب به مصاف تیم ملی ولز خواهد رفت.

دومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست‌و‌دومین دوره مسابقات جام جهانی روز جمعه ۴ آذر برابر ولز برگزار خواهد شد و روز ۸ آذر نیز دیدار با آمریکا انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار