دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور:

توجه به نقش مادر در خانواده یکی از اصلی‌ترین مصادیق حوزه فرهنگ است

اسلامشهر (پانا) - دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور گفت علم اثبات می‌کند، داشتن خانواده و تعدد فرزند کیفیت تربیت و نشاط را درنهاد خانواده افزایش خواهد داد. توجه به نقش مادر در خانواده یکی از اصلی‌ترین مصادیق حوزه فرهنگ است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه به نقش مادر در خانواده یکی از اصلی‌ترین مصادیق حوزه فرهنگ است

صالح قاسمی، دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور در جریان برگزاری اولین گارگاه آموزشی «تربیت مدرس آسیب‌های جمعیتی خانواده در آینده» در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر، در سخنانی با اشاره به قانون جوانی جمعیت، بیان کرد: ما در ابتدای راه هستیم و هدفگذاری این قانون، تسهیلگری در رابطه با فرزندآوری است.

وی در ادامه افزود: علم اثبات می‌کند، داشتن خانواده و تعدد فرزند، کیفیت تربیت و نشاط را در نهاد خانواده افزایش خواهد داد. توجه به نقش مادر در خانواده یکی از اصلی‌ترین مصادیق حوزه فرهنگ است.

در ادامه جلسه، فریبا مبینی، مشاور زنان و جوانان آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی گفت: کارگاه آموزشی تربیت مدرس آسیب‌های جمعیتی خانواده در آینده برای اولین بار در سطح شهرستان‌های استان تهران با هدف اجرای قانون حمایت از خاواده و جوانی جمعیت و مسولیتی که بر دوش متولیان امر آموزش است، برگزار شد.

در این جلسه که نماینده امور بانوان فرمانداری اسلامشهر نیز حضور داشت، محمد حسین‌نژاد، رئیس دانشگاه فرهنگیان واوان اسلامشهر در خصوص آسیب‌های تک فرزندی و آشیانه خالی و داوود مرآتی، استاد دانشگاه یک نمونه روش تدریس در جهت اتحاد رویه محتوایی جهت مدرسین ارائه کرد.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار