رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی:

انسان‌هایی که اهل مشارکت و همفکری هستند، موفق‌تر از دیگران هستند

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی عنوان کرد موفقیت در مشارکت‌های جمعی یک شبه به‌دست نمی‌آید، بلکه به مرور زمان اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
انسان‌هایی که اهل مشارکت و همفکری هستند، موفق‌تر از دیگران هستند

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان فرزانگان گفت: سال‌ها پیش پژوهشی در مورد انسان‌های موفق و توانمند انجام شد. در این پژوهش ویژگی‌های این افراد و دستیابی به آن را بررسی کردند. نتیجه این پژوهش چنین بود که اکثر انسان‌ها جذب کسانی می‌شوند که مسئولیت پذیر باشند.

وی افزود: آدم‌ها برای کسانی که فن بیان خوبی دارند احترام زیادی قائل هستند. انسان‌هایی که اهل مشارکت و همکاری هستند، موفق تر از دیگران می‌شوند.

رضازاده اظهار کرد: این ویژگی ها یک‌شبه بدست نمی آید، بلکه باید به مرور زمان اتفاق بیفتد و بیشترین تاثیر مکانی را در دوران مدرسه دارد.

رضازاده خطاب به دانش‌آموزان گفت: اکثر کسانی که در دوران دانشگاه جرات کنفرانس دادن را نداشتند، کسانی بودند که در مدرسه فقط به فکر درس و مشق و مطالعه بودند و فعالیت اجرایی، پرورشی و گروهی نداشتند.

وی ادامه داد: مدرسه بستری برای توانمندسازی و کسب مهارت است. یکی از این بسترها شورای دانش آموزی است. ما در شورای دانش آموزی یاد می‌گیریم که چگونه با یکدیگر صحبت، مشورت و حل اختلاف کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی تصریح کرد: هر مدرسه ای که در آن شورای دانش آموزی به معنای واقعی فعال بود و امور پرورشی خود را به دانش آموزان سپرد، موفق تر از دیگر مدارس بود. در بحث تربیت، دانش آموزانی رشد یافته اند که هم به امور درسی، هم اجتماعی، هم دینی و هم پرورشی توجه داشته‌اند.

وی در پایان از رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو و همکاران خویش تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار