رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد:

حضور دانش‌آموزان در مشارکت‌های جمعی و گروهی باعت موفقیت آن‌هاست

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد عنوان کرد کسانی در جامعه موفق هستند که در مشارکت‌های جمعی و گروهی شرکت کرده و مطالبه‌گری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در مشارکت‌های جمعی و گروهی باعت موفقیت آن‌هاست

علی فتح آبادی در مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی گفت: موفقیت دانش آموزانی که هم در زمان حال و هم در آینده در جامعه موثر خواهند بود کسانی هستند که در مشارکت‌های عمومی و گروهی مدارس خود قوی عمل می‌کنند.

وی افزود: ما به دانش آموزانی نیاز داریم که در مشارکت‌های مختلف جامعه از جمله مشارکت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی شرکت کنند.

وی اظهار کرد: کسی که روابط عمومی و مشاور قوی باشد و از آموزشگاه شروع کند، در آینده می‌تواند به عنوان یک انسان قوی وارد حوزه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه شود.

فتح آبادی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر می‌خواهید در آینده انسانی تاثیرگذار در جامعه باشید، باید از مشارکت‌های گروهی مدرسه شروع کنید. وقتی شما در گروه کاندیدای شورا قرار می گیرید، می توانید به عنوان یک رئیس، نایب رئیس، منشی یا حتی عضو علی البدل شورا باشید؛ اما مهم این است که راه مطالبه‌گری را یاد بگیرید.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد ادامه داد: زمان‌هایی که برنامه ای دارید بدون هیچ مکثی آن را با مدیر و معاون پرورشی خود در میان بگذارید، چون آنها در صورت لزوم از نظرات و برنامه‌های شما حتما استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: ورود شما در بحث مشارکت‌های عمومی در مدارس بسیار مهم است؛ چون شما با این کار آینده خود را می‌سازید. اگر در آموزشگاه خود مطالبه‌گر قوی باشید، در آینده برای ورود به جامعه آماده خواهید بود و همیشه حرفی برای گفتن دارید.

وی در پایان گفت: انشاالله از فرصت هایی که در مدارس اتفاق می افتد، نهایت استفاده را ببرید و ما در آینده کشوری موفق در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار