مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

کتاب و کتابخوانی راهگشای حل بسیاری از مشکلات است

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، کتاب و کتاب‌خوانی را راهگشا و روشنگر برای حل بسیاری از مشکلات در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کتاب و کتابخوانی راهگشای حل بسیاری از مشکلات است

ابوالفضل خوئینی امروز در آیین افتتاحیه هماهنگ کشوری طرح «یار مهربان» و رونمایی از کتابخانه‌های کلاسی که در دبستان آزادگان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: کتاب و مطالعه، راهگشای خیلی از مشکلاتی است که ممکن است در جامعه اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: کتاب به‌عنوان یک راهنما، روشنگر و چراغ می‌تواند خیلی از مسائل و مشکلات را حل کند و کتاب و کتابخوانی، یکی از مسائلی است که امروز در کل جهان جدی گرفته می‌شود.

خوئینی ابراز کرد: امیدواریم کتاب و کتابخوانی را به‌عنوان یک فرهنگ ترویج داده و همواره وقتی را برای مطالعه روزانه لحاظ کنیم.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی باعث پیشرفت کشور و ثروت‌اندوزی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای مثال؛ کتابی که توسط آدام اسمیت نوشته شده بود سبب به دست آوردن بزرگترین ثروت در قرن 19 برای کشور انگلیس شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: امیدواریم بتوانیم فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در سطح آموزش و پرورش و مدارس ترویج کنیم تا در نهایت منجر به این شود که دانش‌آموزان امروز، روزی خودشان بتوانند نویسنده کتاب‌های مفید و موثر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار