حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌خانی در آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره دانایی و توانایی:

پویش «هیس‌طوری» با مشارکت دانش‌آموزان، بزرگترین پویش کتابخوانی کشور می‌شود

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی حضور استعدادهای ناب دانش‌آموزی در جشنواره دانایی و توانایی را نقطه امیدبخش در ساختن آینده‌ای خوب برای ایران اسلامی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش «هیس‌طوری» با مشارکت دانش‌آموزان، بزرگترین پویش کتابخوانی کشور می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خانی در آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره دانایی و توانایی (با محوریت کتاب و کتابخوانی) که با حضور اصغر باقرزاده معاون وزیر، جمعی از مدیران معاونت پرورشی وزارتخانه و صدها تن از دانش‌آموزان اهل مطالعه از سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار داشت: ما به واسطه وجود شما دانش‌آموزان عزیز به آینده امیدوار هستیم؛ چراکه در چنین جمع‌ها و برنامه‌هایی شاهد بروز و ظهور استعدادهای ناب دانش‌آموزان ایران اسلامی هستیم و یقین داریم که شما عزیزان آینده‌سازان خوبی برای این مرز و بوم هستید.

وی افزود: این رویداد فرهنگی فرصتی بود تا نظرات، دغدغه‌ها، ایده‌ها و انتظارات شما دانش‌آموزان را از نزدیک بشنویم و درباره این موارد با هم تعامل و گفت‌وگوی دوسویه داشته باشیم. بنابراین قطعا ششمین جشنواره دانایی و توانایی با چنین مشارکتی، به شکل بهتری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خانی ادامه داد: در این دوره از جشنواره کارگاه‌هایی با حضور اساتید مختلف برگزار شد و امروز از نفرات برگزیده تجلیل خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی همچنین با اشاره به برگزاری پویش «هیس‌طوری» تصریح کرد: یکی از نقص‌های جدی در کشور ما ناآشنا بودن به موضوعات و مباحث تاریخی است؛ بنابراین پویش «هیس‌طوری» شامل یک دوره ۱۵ جلدی کتاب سرگذشت استعمار است. همچنین جذابیت‌های پیرامونی را در این پویش خواهیم داشت تا این امر به بزرگترین پویش کتابخوانی در کشور تبدیل شود.

وی درباره چگونگی مشارکت در این پویش گفت: دانش‌آموزان از سراسر کشور برای حضور در پویش باید وارد کانال هیس‌طوری در شبکه شاد شوند و مرحله به مرحله در این پویش شرکت موثر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار