خواص باور نکردنی چای بادام

تهران (پانا) - چای بادام از نوشیدنی‌های پر‌خواص است که برای اولین بار توسط چینی‌ها کشف شد. این چای از بر جای گذاشتن تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر عملکردهای بدن برخوردار است که توصیه می‌شود هفته‌ای ۱ تا ۲ مرتبه به مصرف آن در کنار خانواده پرداخته شود.

کد مطلب: ۱۳۲۵۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
خواص باور نکردنی چای بادام

به گزارش صدانیوز، چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های شناخته شده بین مردم به خصوص آسیا می‌باشد که در انواع مختلفی وجود دارند. از جمله این چای‌ها می‌توان به چای بادام اشاره کرد که توانسته فواید بسیار زیادی را برای بدن داشته باشد. چای بادام یکی از چای‌هایی است که خواص بی‌نظیری دارد. چینی‌ها چای بادام شیرین را اختراع کردند.

خواص چای بادام

علاوه بر آنتی اکسیدان و انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی این چای دارای خاصیت ضد‌التهابی و سم‌زدایی است. به طور کلی از مزایای سلامتی شناخته شده برای چای بادام می‌توان به توانایی آن در پیشگیری از بیماری‌های مزمن، کاهش التهاب، سم‌زدایی بدن و کند‌کردن روند پیری اشاره کرد.

ضد پیری

آنتی اکسیدان‌های موجود در بادام شامل فیتوسترول Phytosterols و ویتامین E از جمله ترکیبات ضد پیری بادام محسوب می‌شود که با از بین رادیکال‌های آزاد، چین و چروک و لکه‌های پوستی را از بین می‌برد.

سم‌زدایی

تحقیقات نشان داده است که مصرف مداوم بادام شیرین و بخصوص چای آن باعث عملکرد بهتر کبد و سلامت کلیه‌ها و متابولیسم بهتر و سم‌زدایی بدن می‌شود. تحقیقات نشان داده است که مصرف منظم این چای با تحریک ایجاد ادرار و بهبود عملکرد متابولیک بدن می‌تواند به بهبود عملکرد کبد و سلامت کلیه‌ها کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار