رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

فهم فیلم، نقد آن و توانایی تولید اثر هنری از اهداف جشنواره فیلم کوتاه مدرسه است

تهران (پانا) - الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کسب توانایی برای تولید اثر هنری را از جمله اهداف جشنواره فیلم کوتاه مدرسه برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فهم فیلم، نقد آن و توانایی تولید اثر هنری از اهداف جشنواره فیلم کوتاه مدرسه است

امیرحسین اخوین دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در آیین اختتامیه این دوره از جشنواره اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه مدرسه فقط یک جشنواره نیست، بلکه رویدادی است که منجر به استعدادیابی می‌شود.

وی افرود: قرار است در این جشنواره از سراسر کشور دانش‌آموزان مستعد کشف شوند تا پرورش یابند. همچنین از دیگر اهداف ما این است که در راستای توانمندسازی افراد شرکت کننده تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: الحمدلله شاهد حمایت‌های فراوانی بودیم و جا دارد از همراهی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که نقشی بسیار پر رنگ داشتند، تشکر کنم. از دیگر تشکل‌های دانش‌آموزی نیز که در راستای پیداکردن دانش‌آموزان مستعد همراه ما بودند قدردانی می‌کنم.

در ادامه این مراسم الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در بین دانش‌آموزان فیلم‌ساز و افراد شرکت کننده، اظهار داشت: هنرمند کسی است که حرف‌ها و دریافته‌های خود از واقعیت‌ها و حقیقت‌هایی که پشت سر همان واقعیت‌ها وجود دارد را به نحو قابل فهمی برای مخاطب ارائه کند‌.

وی افزود: فهم فیلم، نقد آن و توانایی تولید اثر هنری از جمله اهدافی است که در این جشنواره دنبال می‌شود. بسیار خوشحالم که برای رسیدن به این سه هدف در این جشنواره کنار یکدیگر قرار گرفتید.

لازم به ذکر است هشتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه از روز ۲۱ آبان ماه آغاز شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار