معاون برنامه ریزی فعالیت‌های اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خبر داد؛

اکران فیلم‌های روز در «سینما مهر» کانون‌های فرهنگی و تربیتی

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی فعالیت‌های اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از اکران فیلم های روز سینما، در کانون‌های فرهنگی-تربیتی کشور در طرح «سینما مهر» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم‌های روز در «سینما مهر» کانون‌های فرهنگی و تربیتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمد خانی در نشست طرح تحولی گروه دوم از کانون های فرهنگی تربیتی کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود، سه برنامه اصلی را برای فعال سازی کانون ها را تشریح و اظهار داشت: در طرح سینما مهر قصد داریم فیلم هایی که اکنون در سینما اکران می شود، در کانون های فرهنگی تربیتی پخش شود. برای مثال انیمیشن «لوپتو» در حال حاضر برای اکران آماده است.

وی افزود: رایزنی ها با حوزه هنری و تیم اجرایی شبکه شاد در این باره انجام شده است تا بتوانیم دانش آموزان را برای خرید بلیط ارزان قیمت راهنمایی کنیم و با حضور در کانون های فرهنگی-تربیتی به تماشای فیلم بنشینند.

خانی دومین برنامه را برگزاری رویداد تولید محتوای نوجوانان برشمرد و ادامه داد: در رویداد «یک صدا ایران» تعدادی از دانش آموزان توانمند در عرصه هنری و رسانه ای که علاقه مند هستند را جذب می کنیم، در مرحله نخست یک ماه پیش حدود 300 دانش آموزان در تهران گرد هم آمدند و مرتبط با اتفاقات اخیر کشور در حوزه هنری انقلاب اسلامی و در کنار بهترین اساتید حال حاضر کشور تولید محتوا کردند، و انصافا یک اتفاق مبارکی صورت گرفت چرا که دانش آموزان عزیز با دغدغه و با امکانات شخصی جمع شدند و توقعی از کسی نداشتند و اذعان کردند سه روز استثنایی را گذراندند.

معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: آیین‌نامه برگزاری این رویداد هنری-رسانه‌ای در استان‌ها تنظیم شده است تا از سوی کانون های فرهنگی تربیتی انجام شود.

وی همچنین ادامه داد: پویش «هیس طوری» سومین برنامه کلان ما است و در روزهای پیش رو برگزار خواهد شد که اتفاق خوب دیگر است. این پویش بسته ای کامل از کتابخوانی، بازی، تولید محتوا و حتی فیلم و سریال است که با همکاری چندین نهاد در کشور به صورت ملی آغاز شد و ما انتظار داریم تا کانون ها به عنوان پاتوق های دانش آموزی نقش مهمی در ترویج این حرکت ایفا کنند.

خانی مدیران کانون های تربیتی-تربیتی را انسان هایی خدوم و کاربلد توصیف کرد که می‌توانند با تحول‌آفرینی، کانون‌ها را به قطب فعالیت‌های هنری و فرهنگی هر شهرستان و استان تبدیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار