مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی توانمندسازی آموزش‌دهندگان درملارد

ملارد (پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی توانمندسازی آموزش‌دهندگان با هدف تشریح برون‌سپاری و شیوه‌های آموزش در سالن اجتماعات شهید طحانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی توانمندسازی آموزش‌دهندگان  درملارد

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: اولین جلسه توانمندسازی آموزش‌دهندگان با حضور سمیه تاجیک‌زاده کارشناس ترویج سوادآموزی، بهمن نصیری کارشناس دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال، مریم چراغی نماینده موسسه طرف قرارداد و با شرکت آموزش دهندگان شهرستان ملارد در سالن شهید طحانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه، تاجیک‌زاده صحبت‌هایی با محوریت اهمیت برون‌سپاری به منظور تحقق اهداف و ماموریت‌های محوله، ضرورت برون‌سپاری، شیوه‌های آموزش، بررسی وضع موجود، تشریح شیوه‌نامه قرارداد خرید خدمات فعالیت‌های سوادآموزی، نحوه انعقاد قرارداد موسسه با اداره آموزش و پرورش و آموزش دهندگان، وظایف بخش غیردولتی به عنوان طرف قرارداد و شرایط آموزش‌دهندگان مطالب مهم و کاربردی را بیان کرد.

خشنود در مورد سایر مطالب ارائه شده در این کارگاه افزود: در ادامه کارگاه در خصوص دوره‌های سوادآموزی و نکات به کار‌گیری در کلاس‌گذاری‌های جدید نیز صحبت شد و در پایان به ابهامات آموزش‌دهندگان حاضردر کارگاه‌ پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار