مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

تقویت روحیه کار گروهی با برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی

اسلامشهر(پانا) - مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر در جریان برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی گفت برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی، تقویت روحیه کار گروهی را در بر دارد و در افزایش بصیرت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان نیز از نقش بسزایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه کار گروهی با برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی

امین اسدی، معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری اسلامشهر در جریان برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی که در دبیرستان نمونه دولتی فاطمیه آموزش و پرورش(س) اسلامشهر برگزار شد، درسخنانی با اشاره به اهمیت امر شورا در آیات قرآن کریم، برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی را نوعی مردم سالاری دینی در کشور دانست.

وی در ادامه بیان کرد: شما دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در آینده کشور سهیم هستید و این موضوع بسیار ارزشمند است.

در ادامه اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی اظهار کرد: تمامی تلاش ما بر این است که با برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی بیشتر برنامه‌های مدرسه به صورت دانش‌آموز محور و با نظارت کادر واحد آموزشی باشد.

وی تصریح کرد: شور و شوق دانش‌آموزان برای شرکت در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی نوعی حس رقابت در نظام تعلیم و تربیت را به همراه دارد و ادامه داد، برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در کشور برای دانش‌آموزان علاوه بر اینکه تقویت روحیه کار گروهی را در بر دارد در افزایش بصیرت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی شما نیز از نقش بسزایی برخوردار است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار