مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر

کتاب، اسباب آگاهی و نشان رشد در دنیای توسعه‌یافته است

نیکشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر در آیین نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی گفت اسباب آگاهی و نشان رشد در دنیای توسعه‌یافته، مطالعه است و وظیفه این است که از گنجینه‌های درخشان فرهنگ ملی و دینی نهایت استفاده صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کتاب، اسباب آگاهی و نشان رشد در دنیای توسعه‌یافته است

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛ زنگ کتاب و کتابخوانی با حضور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر، معاون سیاسی فرماندار، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کانون پرورشی فکری کودکان و رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نیکشهر در محل دبیرستان دخترانه فاطمیه نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش نیکشهـر در این مراسم گفت: اسباب آگاهی و نشان رشد در دنیای توسعه‌یافته، مطالعه است و ما موظفیم از گنجینه‌های درخشان فرهنگ ملی و دینی خود نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم با برچیدن موانع، به‌مراتب عالی‌تر کمال برسیم.

وی افزود: امروز بستر مطالعه در کشورمان مهیاست و تقاضای ما از مدیران مدارس این است که در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در فرزندان این ملت، بهترین برنامه‌ریزی‌ها را با حداکثر تلاش صورت دهند.

ساره باور با قدردانی از حسن توجه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیکشهر، افزود: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کتاب خانه های عمومی شهرستان نیک شهر ۶۰ جلد کتاب به دبیرستان دخترانه فاطمیه نیز اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار:مریم باشنده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار