برگزاری مراسم «لاله‌های روشن» در دبیرستان استعدادهای درخشان میری قم

قم (پانا) - یادواره شهدای لاله‌های روشن در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان به همت دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان میری قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم «لاله‌های روشن» در دبیرستان استعدادهای درخشان میری قم

مراسم یادواره شهدای لاله های روشن در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان به همت دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان میری ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.

مراسم فوق با محوریت شهید سلیمانی، شهید سید حسن میری، شهید حسن صادق خانی، شهید محمد صنیع خانی، شهید غیاث علی عابدی و شهید حادثه تروریستی شیراز سید فریدالدین معصومی برگزار شد.

در مراسم فوق، حجت الاسلام پاشاپور از راویان موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی به موضوع سبک زندگی شهیدان و اهمیت انتقال پیام شهدا به نسل جوان پرداخت.

همچنین عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و احمد ناطق مدیر دبیرستان سمپاد میری در سخنانی اهمیت برگزاری یادواره های شهدا را مورد تاکید قرار دادند.

در این مراسم، خانواده های معظم شهدا خاطراتی را از شهیدان عزیز خود نقل کردند و با اهداء هدایایی از سوی مسئولان اداره و مدرسه تجلیل شدند، همچنین دانش آموزان از نمایشگاه مرتبط با دفاع مقدس بازدید کردند.

همخوانی سرود ملی سمپاد و مرثیه سرایی حسن شالبافان از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود و در پایان، به هر دانش آموز یک بسته فرهنگی متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت تقدیم شد.

دانش آموزان خبرنگار: محمدرضا محسنی سیف آبادی/ سید ایلیا حجازی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار