بارش باران و برف در 25 استان تا روز جمعه

سامانه بارشی جدید فردا به کشور وارد می‌شود

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران و برف در اکثر مناطق کشور خبر داد. بارش‌ها در برخی استان‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران و برف در 25 استان تا روز جمعه

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در گیلان و شرق اردبیل بارش روی می‌دهد. فردا با ورود سامانه بارشی به کشور در غرب، جنوب غرب، برخی مناطق مرکز و شمال غرب و به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ و ارتفاعات بارش برف روی می‌دهد.

بارش باران و برف در 25 استان

روز پنجشنبه این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده برای نیمه شمالی فارس، بوشهر، ارتفاعات البرز و به‌صورت پراکنده برای شرق کشور پیش بینی می‌شود. شدت بارش‌ها فردا چهارشنبه برای لرستان و چهارمحال و بختیاری و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال و بختیاری،‌کهگیلویه و بویراحمد،‌ شمال خوزستان و جنوب لرستان است.

روز جمعه نیز برای استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، شمال کرمان و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور رگبار،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

روز شنبه هفته آینده با خروج سامانه بارشی از کشور جو نسبتاً پایداری در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار