مدیر دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی مسئولیت مضاعف در جهاد تبیین دارند

زنجان (پانا) - مدیر دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی به لحاظ جایگاه خود، مسئولیت ویژه و مضاعف در حوزه جهاد تبیین دارند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی مسئولیت مضاعف در جهاد تبیین دارند

حجت‌الاسلام بلال محمدی امروز در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: جهاد تبیین، بالاترین فعالیت و اثرگذارترین جهاد است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، اصلی‌ترین وظیفه پیامبران الهی و ائمه اطهار بوده است، خاطرنشان کرد: هر کدام از ائمه و پیامبران به تناسب جایگاه خود در طول تاریخ به جهاد تبیین عمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: هر کدام از ما نیز به اندازه خودمان سربازان این جبهه راهبردی هستیم و و در عرصه جهاد تبیین، فعالیت و رسالت مشترک داریم.

مدیر دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تمام کسانی که با کتاب ارتباط دارند، حافظان و صاحبان منابع مکتوب جهاد تبیین و پاسداران محتوا و نرم‌افزار جبهه تبیین هستند.

وی با بیان اینکه امروز امانتدار گذشتگان هستیم، ابراز کرد: ما به عنوان امانتدار گذشتگان باید بسترسازی و نگهداری کرده و به عنوان افسر در این عرصه بتوانیم اثرگذار شویم.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه فعالان حوزه کتاب به لحاظ جایگاه خود، مسئولیت ویژه و مضاعف در حوزه جهاد تبیین دارند، اظهار کرد: این حرمت و مسئولیت، تراز اجتماعی و شخصیتی فعالان این عرصه را مشخص می‌کند و ارتباط مستقیم با جهاد تبیین پیدا می‌کند.

کتاب مثلث سرخ در هتهف کتاب رونمایی می‌شود

امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظلّه‌العالی) در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: در دنیایی که رسانه و فضای مجازی، حرف اول را می‌زنند قطعاً می‌توان گفت کتاب جای خود را دارد.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی، جزء دغدغه‌های رهبر انقلاب و مسئولان است، خاطرنشان کرد: 50 عنوان فعالیت در هفته کتاب آغاز شده و تا پایان هفته کتاب ادامه دارد اما تاکید بر این است که برنامه‌ها مختص هفته کتاب نباشد و در طول سال نیز با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی، برنامه‌های مختلفی اجرا شود.

حسنی اظهار کرد: 26 آبان جاری از کتاب «مثلث سرخ» که در رابطه با زندگینامه شهید ناصر اوجاقلو است، رونمایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار