مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه:

سازمان دانش‌آموزی؛ دانش‌آموزان را به خودباوری می‌رساند

کرمانشاه (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی کرمانشاه عنوان کرد این سازمان، دانش‌آموزان را به خودباوری می‌رساند و به آن‌ها نقش‌های موثر و قابل توجهی در جامعه می‌دهد تا دانش‌آموزان را برای برداشت قدم‌ها و مسئولیت‌های بزرگتر آماده کند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی؛ دانش‌آموزان را به خودباوری می‌رساند

رضا محمدی در جلسه تدوین برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی که در سازمان دانش‌آموزی برگزار شد گفت: سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نهادی تربیتی و با سرلوحه قراردادن آرمان‌های نورانی امام (ره) و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری با الگو قراردادن شهیدان راه انقلاب، زمینه‌سازی مطلوب به‌منظور تربیت نسل پیشگامان تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را مهمترین مأموریت خود می‌داند.

مدیر سازمان دانش آموزی کرمانشاه عنوان کرد: برای زندگی در دنیای پردغدغه، استرس و پیچیده امروز لازم است دانش‌آموزان را توانمند و همه جانبه تربیت کنیم و این سازمان، دانش آموزان را به خودباوری می‌رساند و به آنها نقش های موثر و قابل توجهی در جامعه می‌دهد تا دانش آموزان را برای برداشت قدم ها و مسئولیت‌های بزرگتر آماده کند.

وی خطاب به حاضرین در جلسه گفت: سازمان دانش آموزی و معاونت پرورشی، باید قبل از هرکاری متوجه تربیت مربی باشد. اگر حتی یک مربی تربیت کرده باشیم، می‌توانیم به خود ببالیم که همان یک نفر می‌تواند بار بزرگی را بردارد و هم روی مربیان دیگر و بچه‌ها تاثیرگذار باشد.

محمدی با بیان اینکه برگزاری کنگره ۳۱۳ اولین و مهم‌ترین برنامه شش ماهه دوم امسال است گفت: در برنامه پیش رو قرار است دانش‌آموزان نه تنها خود را تربیت کرده، بلکه در قامت یک تربیت‌کننده نیز ظاهر شوند، در همین راستا اردوهای هدفمند تربیتی یک روزه نیز طراحی شده که مکمل آموزش بوده و در کل دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که آموزش نظری کافی نیست و بهترین مکمل برای تکمیل آموزش، اردو است.

وی در پایان افزود: دلیل موفقیت سازمان دانش‌آموزی، همدلی، انسجام و همکاری تیمی تمام افراد شاغل در این سازمان است که مصداق عینی آن برپایی نمایشگاه پربار 13 آبان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار