مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مهمترین راه توسعه آموزش و پرورش‌ ایجاد همدلی در بین همکاران است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش ایجاد همدلی در بین همکاران است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین راه توسعه آموزش و پرورش‌ ایجاد همدلی در بین همکاران است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای اداری ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: فلسفه و ماهیت آموزش و پرورش برمبنای تکریم و روابط انسانی است.

وی افزود: با اهتمام و همدلی مشکلات را کاهش دهیم و همچون یک خانواده دست به دست هم بدهیم تا برنامه های آموزشی و پرورشی به سرمنزل مقصود برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان حضور کارشناسان در مدارس را مفید دانست و تصریح کرد: بدون شک مدیران و معلمان در مدارس از این امر استقبال می کنند.

صفری از رتبه بندی مدارس طبق شاخص های ارزیابی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این امر یکی از مطالبات استاندار اردبیل است و ما بجد این برنامه را بر اساس 10 شاخص آموزشی و پرورشی پیگیر هستیم.

وی با اعلام اینکه طرح رتبه بندی در کشور در فاز اجرایی قرار گرفته است، بیان کرد: با روند تایید مستندات همکاران توسط مدیران مدارس امیدوارم بزودی شاهد صدور احکام باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به دسیسه های دشمن در روزهای اخیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دشمن تحمل پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف را ندارد، بنابراین سعی دارد با ایجاد شبهات در افکار عمومی بویژه جوانان اتحاد و همدلی ملت ایران را مخدوش کند که خوشبختانه ناکام مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار