‌اجرای طرح 313 در افزایش خودباوری و اعتماد به نفس دانش‌آموزان موثر است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت اجرای طرح 313 در افزایش خودباوری و اعتماد به نفس دانش‌آموزان موثر است .

کد مطلب: ۱۳۲۳۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
‌اجرای طرح 313 در افزایش خودباوری و اعتماد به نفس دانش‌آموزان موثر است

محمود رجبی‌پور در جلسه توجیهی طرح 313 سازمان دانش آموزی که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناسان حوزه پرورشی برگزار شد، گفت: معرفی مفاخر گامی موثر در‌خصوص ایجاد خودباوری در دانش آموزان است.

وی ضمن اشاره به استقبال مدارس از این طرح گفت: دانش‌آموزان با الگو‌گزینی و پیروی از یک قهرمان راه صحیح زندگی را فرا می‌گیرند و با انگیزه‌ای مضاعف در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ما برای طی مسیر نیازمند الگوهای موفق و پرتلاشی هستیم که در بحران‌ها با استفاده از راهکارها و سرمشق قرار دادن آن‌ها برای خود از گذرگاه‌های پر خطر عبور کنیم.

رجبی‌پور گفت: شهید‌سلیمانی نمونه بارز یک الگوی چند بعدی موفق است که تمام اقشار جامعه پیرو راهش هستند و مختص قشر و سن خاصی نیست. با معرفی این افراد می‌توان به خودباوری رسید و در مقابل توطئه دشمن شکست نخورد.

رجبی‌پور شهدا را بهترین الگو برای جوانان دانست و افزود: معلمان برای معرفی مشاهیر و مفاخر استانی و ملی نقش موثری دارند و دانش‌آموزان در مدارس در کنار همسالان و معلمان دلسوز بهتر الگوپذیری می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از اجرای این‌گونه طرح‌ها اعلام آمادگی کرد که در تمامی بخش‌ها به اجرای بهتر این طرح کمک کند.

لازم به ذکر است بخشنامه‌های مربوط به این طرح در این جلسه قرائت و راهکارهای مختلفی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار