هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌ در نیشابور در حال برگزاری است

نیشابور ( پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور عنوان کرد سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌۱۴۰۱ با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» در نیشابور در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌ در نیشابور در حال برگزاری است

همزمان با آغاز سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، زنگ کتاب و کتابخوانی در روستای بشرآباد روستای برگزیده دوستدار کتاب کشور در شهرستان نیشابور با حضور مردم، مسئولین و دانش آموزان نواخته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: همزمان با آغاز سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مسئولین شهرستان نیشابور به روستای بشرآباد روستای برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور رفتند و با حضور در گلزاری شهدای والا مقام این روستا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا قبور مطهر ایشان را گلباران کردند.

علیرضا سیدآبادی گفت: زنگ کتاب و کتابخوانی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، برخی از مسئولان و دانش آموزان در دبستان شهید علی اکبر احمدی روستای بشرآباد بخش مرکزی نیشابور نواخته شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه از کتابخانه قلم با چهار هزار جلد کتاب که توسط اهالی کتابخوان این روستا تاسیس شده با حضور مردم، مسئولین و دانش آموزان بازدید و تجهیز شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌۱۴۰۱ با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» در نیشابور برگزارخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار