معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان:

سفیران سلامت، پیشروی فرهنگ‌سازی مفاهیم بهداشتی هستند

بهارستان یک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین افتتاحیه طرح سفیران سلامت، آنان را پیشروی فرهنگ‌سازی مفاهیم بهداشتی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۳۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت، پیشروی فرهنگ‌سازی مفاهیم بهداشتی هستند

با حضور مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، آیین افتتاحیه طرح سفیران سلامت در مدرسه جهاد برگزار شد.

وی در خصوص اجرای این طرح گفت: هر ساله در آبان ماه، با اجرای طرح‌هایی همانند طرح سفیران سلامت، گام‌های مثبتی در خصوص مسائل بهداشتی برداشته می‌شود.

وی وظیفه سفیران سلامت مدارس را انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان بیان کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی، بهداشت اجتماعی، بهداشت روان، تغذیه صحیح و اصولی، تحرک بدنی و رعایت فرهنگ ترافیکی از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت مدارس آموزش و انتقال داده می‌شود.

نقی‌زاده خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سفیر سلامت، قدم در راه پر افتخاری گذاشته‌اند؛ زیرا در جهت فراهم کردن محیطی سالم برای زندگی تلاش می‌کنند و با توجه به اهمیت ویژه موضوع سلامت، ضروری است از همکاران مربی سلامت تا سفیران و مروجین سلامت، تمام تلاش خود را برای سلامت جامعه دانش‌آموزان که آیندگان و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند با جدیت تمام به کار گیرند.

لازم به ذکر است اجرای گروه سرود، نمایشگاه نقاشی، جشنواره غذا و اجرای گروه حرکت‌های ورزشی از جمله برنامه‌های اجرایی این آیین بودند.

خبرنگاردانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار