معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمانشاه:

رسالت سازمان دانش‌آموزی تربیت اسلامی است

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمانشاه عنوان کرد رسالت سازمان دانش‌آموزی تربیت اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رسالت سازمان دانش‌آموزی تربیت اسلامی است

جلسه تدوین برنامه‌های راهبردی حوزه معاونت پرورشی با حضور احمد شایسته، معاون پرورشی و فرهنگی استان و روسای این معاونت در سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه برگزار شد.

احمد شایسته، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گفت: سازمان دانش‌آموزی در راستای تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد فردی و اجتماعی تلاش می‌کند. این سازمان که تا الان منشأ خدمات ارزشمند بسیاری در دستگاه تعلیم و تربیت بوده است، دانش‌آموزان را به انجام فعالیت‌های جمعی و حضور پررنگ در اجتماع تشویق می‌کند.

وی با بیان تفکیک‌ناپذیری مجموعه فعالیت‌های معاونت پرورشی و سازمان دانش‌آموزی گفت: همکاری این دو نهاد در راستای تربیت و رشد اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان، تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را میسر می‌سازد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سازمان دانش‌آموزی "پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی‌" گفت: در گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید جهاد مخلصانه انجام دهند تا این انقلاب مستحکم‌تر و پیشرفته‌تر از گذشته مسیر رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود را در پیش بگیرد، بنابراین لازم است تا اعضا و مربیان تشکل پیشتازان، با منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب آشنا شوند و مفاد آن را در محور فعالیت‌های خود قرار دهند تا این شعار تحقق یابد.

وی تصریح کرد: رسالت سازمان دانش‌آموزی تربیت دینی و اخلاقی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و تربیتی دانش‌آموزان است.

وی در پایان از حضور فعال دانش‌آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانا در مراسم یوم الله 13 آبان تشکر کرد و موفقیت آنان را مصداق عینی اعتماد به دانش‌آموزان در انجام وظایف محوله دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار