شهردار تهران در گفت‌وگو با پانا:

املاک محله پاکستان از فریز خارج می‌شود؛ ایمن‌سازی گود رهاشده خیابان قنبرزاده

تهران (پانا) - شهردار تهران از حل مشکل اهالی خیابان پاکستان پس از مدت‌ها بلاتکلیفی خبر داد و اعلام کرد که پایدارسازی گود پُرخطر خیابان قنبرزاده نیز در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
املاک محله پاکستان از فریز خارج می‌شود؛ ایمن‌سازی گود رهاشده خیابان قنبرزاده

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به حل مشکل تاریخی اهالی خیابان پاکستان در جریان قرار خدمت منطقه 7 گفت:‌ «اهالی خیابان پاکستان حدود 30، 40 سال است که تحت فشار هستند و مقدمات حل این مشکل برداشته شده است و شهرداری به این موضوع ورود کرده و کمک خواهیم کرد مردم این منطقه از وضعیتی که سال‌ها گرفتار آن هستند، نجات پیدا کنند و حق و حقوق آن‌ها پرداخت شود و زمین‌های آزاد شده به مصلی افزوده شود.»

وی درباره اینکه آیا شهرداری مانند دوره‌های گذشته علاقه‌مند به ورود به تکمیل بنای مصلای امام (ره) هم است، گفت:‌ «روند تکمیل این بنا شتاب خوبی گرفته است و فعالیت‌های عمرانی در حال پیشرفت است. معضلی که وجود داشت و شهرداری می‌توانست به حل آن کمک کند تعیین تکلیف املاک فریز شده محله پاکستان بود. همچنین ارتباط میان چارباغ با شمال مصلی امام را دنبال می‌کنیم، همچنین مقدمات ایمن‌سازی گود قنبرزاده نیز انجام شده و منابع آن را تامین کردیم و پروژه در حال تجهیز است.»

تعیین تکلیف املاک فریز‌شده خیابان پاکستان سال‌هاست جزو مطالبه مهم مالکین این محله بود و شهروندان بارها درخواست داشتند یا املاک‌شان به قیمت روز خریداری شود یا از طرح مصلی خارج شود.

همچنین گود خیابان قنبرزاده یکی از گودهای پرخطری بود که علی‌رغم اینکه عمق قابل توجهی داشت، سال رها و برای احداث در آن اقدامی صورت نگرفته بود و احتمال خطر برای ساختمان‌های سمت شرقی این گود وجود داشت. قرار بود در گود خیابان قنبرزاده، پارکینگ طبقاتی ساخته شود. زمین متعلق به پروژه مصلی بوده است و مدتی این زمین به‌عنوان کارگاه عمرانی خطوط مترو به‌کار گرفته می‌شود اما قرار بود شهرداری به‌ازای مدت زمانی که در اختیار شهرداری بوده است، پارکینگ طبقانی بسازد اما متاسفانه این تعهد انجام نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار