با ٣ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

تهران (پانا) - قیمت متوسط هر متر خانه برای یک خانواده تهرانی با درآمد متوسط متری ۴٠ میلیون تومان است. بر این اساس ٣ میلیارد تومان در حال حاضر قیمتی متوسط برای یک ملک مسکونی در تهران محسوب می‌شود که باید دید در کدام مناطق چنین خانه‌ای یافت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
با ٣ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

به گزارش فرارو، خرید مسکن همواره دغدغه‌ اصلی مردم بوده است. اغلب مردم بودجه‌ای متوسط برای خرید ملک در تهران در نظر دارند. اگر به دنبال واحدهای ۳ میلیاردی تهران برای سرمایه‌گذاری یا خرید می‌گردید، در این گزارش سعی کرده ایم تعدادی از خانه های ۳ میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار دهیم تا شما را در خرید و سرمایه‌گذاری مطمئن یاری کنیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله طرشت را دارید می‌توانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۵۶ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر واحدی نوساز در محله جیحون بخواهید میتوانید آپارتمانی ۲ خوابه با متراژ ۷۸ متر را با بودجه ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در محله جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۶۰ متر در حالی که تک خوابه است، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۱۵ ساله در محله پونک با متراژ ۵۸ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی ۵۰ متری در تهرانپارس غربی با توجه به اینکه ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

همچنین واحدی دیگر در محله تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب با سنی حدود ۱۶ سال قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر واحدی نوساز در محله سلسبیل میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۲ خوابه با متراژ ۷۵ متر را با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار