بارش برف و باران در ۲۷ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با هشدار ادامه فعالیت سامانه بارشی و نفوذ سامانه جدید به کشور از بارش باران و برف تا سه‌شنبه آینده در ۲۷ استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در ۲۷ استان

بر اساس پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین البرز، تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران نیز بارش باران روی می‌دهد. در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و لرستان، شمال و شرق خوزستان بارش‌ها شدت خواهد داشت.

فردا شنبه از شدت بارش‌ها در این مناطق کاسته شده و در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

یکشنبه آینده در شرق دریای خزر، شمال شرق‌، ارتفاعات کرمان، یزد و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های مرکزی، قم، لرستان و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

دوشنبه بارندگی در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان پیش بینی شده و در سایر مناطق جو آرام همراه با آسمان صاف مستقر خواهد شد. سه‌شنبه آینده با گذر موج میانی از نوار شمالی کشور به‌تدریج در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و احتمال بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. احتمال بارش در تهران طی امروز 3 درصد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار