رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه:

اعتراض نسل نوجوان و جوان را باید بشنویم و پاسخ دهیم

قزوین(پانا)-همایش معلم پایه‌ریز تمدن نوین اسلامی با حضور مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای تشکل‌های فرهنگیان استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد،

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض نسل نوجوان و جوان را باید بشنویم و پاسخ دهیم

صبح روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه، همایش معلم پایه‌ریز تمدن نوین اسلامی با حضورحجت الاسلام والمسلمین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت السلام والمسلمین معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، روسای مناطق و نواحی استان وبیش از ۶۰۰ نفر از اعضای تشکل های فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین طائب در تصویر سازی از مبارزه با فساد موفق نبوده‌ایم، این موارد را باید با نوجوانان و جوانان حرف بزنیم و باید نقد و اعتراض نسل نوجوان و جوان را بشنویم و پاسخ دهیم.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: آموزش و پرورش باید خود را متناسب با عملیات دشمن، بازسازی کند. برای نابسامانی‌های داخلی که نقطه ضعف ماست باید راهکاری ایجاد کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در این همایش، به نقد و بررسی نحوه شکل گیری حوادث اخیر، اهداف و راهکارهای مقابله با آن پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به ارائه و تشریح گزارش از عملکرد و اقدامات اجرایی آموزش و پرورش استان، در مقابله با وقایع اخیر پرداخت.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: وقتی استکبار جهانی از مردم ناامید شد مدارس و دانشگاهها را هدف قرار داد تا دانش آموزان را درگیر هیجانات کنند ولی از یک هزار و ۶۷۰ واحد آموزشی استان به تعداد انگشتان دست در داخل مدارس مساله نداشتیم و این نشان می‌دهد در مدارس استان، انسان‌های مؤمن، متعهد و دلسوز فعالیت دارند.

این مسوول خاطرنشان کرد: البته کشورهای استکباری تمام تلاش خود را کردند ولی خود ضربه خوردند و ملت ما، معلمان و دانش آموزان، دشمنان را بهتر شناختند البته شاید با این جریانات خون تازه‌ای در رگ‌های ملت دمیده شد و همه با قوت و انرژی بیشتری در مدارس کار می‌کنند.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه جلسات متعدد تبیینی در مدارس استان برگزار شده است، افزود: باید قدردان امنیت موجود باشیم چرا که اگر اراذل و اوباش فرصت بیابند از ناامنی‌ها برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند و دلبستگی آنها به آمریکایی‌هاست که جز غارت و خیانت هیچ دستاوردی ندارند.

وی یادآور شد: تاریخ انقلاب و تاریخ جهان به خوبی بیانگر خیانت های دنیای استکبار و آمریکایی‌ها به ملت ایران است و در حال حاضر نیز به دنبال تجزیه ایران بودند که هدایت‌گری رهبر معظم انقلاب و بیداری جامعه انقلابی و ولایی مانع این توطئه دشمنان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار