مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

راهیان نور، مدرسه معرفت و بصیرت است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت سفر تربیتی راهیان نور و انس با شهداء مدرسه معرفت‌اندوزی، اخلاق‌مداری و بصیرت‌افزایی است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور، مدرسه معرفت و بصیرت است

علی موحدی در جمع اولین گروه اعزامی از دانش‌آموزان استان بوشهر به سفر تربیتی راهیان نور در اردوگاه شهدای شرق کارون در خوزستان اظهار کرد: التهابات اخیر نشان داد که دشمن در حال سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای انحراف فکری و اخلاقی در بین نسل نوجوان و جوان است.

وی افزود: هر چند دستگاه تعلیم و تربیت همواره در پرورش نسلی بصیر و هوشیار تلاش کرده است، اما از این پس، مسئولیت و رسالت خطیرتری برای تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب داریم.

موحدی تاکید کرد: شهدا بهترین مربی و معلم و الگویی کامل برای بشریت به ویژه دانش‌آموزان هستند به این دلیل باید در ترویج فرهنگ شهادت و آموزه‌های انسانی-اسلامی اهتمام و کوشش بیشتری داشته‌ باشیم.

وی ادامه داد: پس از دو سال وقفه در اعزام دانش‌آموزان به مناطق به دلیل شرایط کرونایی، خوشبختانه با مدد خود شهدا، شرایط برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌‎آموزی در سال تحصیلی جاری به شیوه حضوری فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان پسر در آبان ماه و دانش‌آموزان دختر در بهمن انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ۷ هزار دانش‌آموز پسر و دختر پایه‌های نهم تا دوازدهم در راهیان نور امسال شرکت می‌کنند.

موحدی اضافه کرد: راویان دفاع مقدس و روحانیون در این سفر تربیتی، وضعیت جغرافیایی سرزمین‌های ایثار و شهادت در جنگ تحمیلی و آرمان‌های شهدا را برای دانش‌آموزان تشریح می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار