همزمان با روز دانش آموز:

تجربه نقاشی متری همگانی در فضایی پر شور و نشاظ برای دانش آموزان ابتدایی

تهران(پانا) - همزمان با روز دانش آموز و با هدف تقویت روحیه مشارکت جویی و همکاری، ایجاد شور و نشاط، تقویت حس میهن دوستی و اتحاد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، دانش آموزان مدارس ابتدایی در فضایی پر شور و نشاط به نقاشی متری همگانی پرداختند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تجربه نقاشی متری همگانی در فضایی پر شور و نشاظ برای دانش آموزان ابتدایی

نرجس موسوی؛ معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش منطقه 9 در حاشیه برگزاری این برنامه با بیان اینکه برگزاری برنامه هایی نظیر نقاشی همگانی که تمام دانش آموزان از تمام پایه ها مشارکت دارند و در کنار یکدیگر به نقاشی می پردازند گفت: هنر، نقاشی و بازی های گروهی به مراتب نقشی مؤثرتر در انگیزش دانش آموزان و تقویت روحیه نشاط در مدرسه خواهد داشت.

وی افزود: شادی و نشاط در میان دانش آموزان، مشارکت و بحث در جهت نوع طراحی و رنگ آمیزی، فعالیت به صورت گروهی و ایجاد جو مثبت و دوستانه معلمان با دانش آموزان از مهم ترین مزیت های برگزاری اینگونه برنامه هاست.

موسوی خاطرنشان ساخت برگزاری چنین برنامه هایی موجب افزایش نشاط در بین دانش آموزان شده و در چنین محیطی آن ها قادر خواهند بود به صورت اثربخش تری مسائل خود مطرح کرده و سعی در برطرف کردن آن ها داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی از نقاشی همگانی بعنوان یکی از برنامه ها و فعالیت های تربیتی در مدارس یاد کرد که می تواند اهداف و فواید بسیاری همچون: ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان، تقویت حس همکاری و همیاری، کشف ، رشد و شناخت استعدادهای هنری نهفته دانش آموزان، پرورش روحیه شرکت در فعالیت های هنری و گروهی مدرسه، ایجاد سهولت در برقراری ارتباط سازنده بین معلم و دانش آموز و تشویق به انجام انجام کارهای گروهی در بر داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار